Hoppas det går bra med Gnistan!

Gnistan är hos vetrinären, hoppas det kommer gå bra.
Va lite oroliga för att söva henne men jag håller mina tummar hårt för min tös.

Diskmaskinen, Tvättmaskinen, Damnsugaren och Kaffekokaren va igång samtidigt det pallade inte
stömen så den gick sin väg. Tur va så é de bara att trycka på en knapp så kommer den tillbaka igen.

Gnistan hårade ner så mycket här bara över en dag och natt, usch usch inte härligt med hundhår. + att hela min
bil är full med hundhår. (Tur man har hundar som inte fäller.) Ska damsuga den i morgon för då ska jag vara ledig. Skulle varit de idag me men som vanligt ingen personal så dår fick jag jobba ändå!

Nu ska jag duscha efter en svettig ridtur med Kobbe.
Men de va härlig får lite annat att tänka på, för på hästryggen slappnar man av och tänker bara på
hästen och hur man rider.

Nä duschen va de ja!
Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0