STÄDA lägenheten!

image100

Tja!

Idag e jag riktigt trött, jobbat en svin lång dag mellan 7.30-16.30 Inget jag är van vid precis brukar ju sluta vid middag annars! Men de gick. Sista stunden va jag så trött så jag knappt visste vad jag hette. Har varit ganska tufft på den avd idag. Men nu é man hemma sköönt!

Berättade för Annika i stallet att Kobbepojken å jag ska flytta i Maj. :( Känns så fruktansvärt lessamt att flytta därifrån de stallet. Men vad gör man?? Hoppas jag kan hitta någon bra plats till honom i närheten av vårat hus vi ska flytta till!
Men de tar vi seeeen.....

Ja de va ingen lång stund jag fick vila mig, nu ska jag städa lägenheten. Mäklaren kommer i morgon så ska hon sätta in vår lägenhet på annons snart... De går fort nu.. mamma mia...

Längtar tills vi ska flytta! =)
Då får ni komma och basta och bada jacuzzi... hihihi

Hej Hopp dags för STÄD!


Kommentarer
Kikki

Ligger ju mycket hästgårdar här ute så du hittar säkert något bra för Kobbe

2008-02-11 @ 19:47:44
Malin

Jag kommer gärna och bastar....mysigt!!=)

2008-02-11 @ 20:50:54
URL: http://www.witte.blogg.se
Malin

Hur gick det med städningen? Middag på lördag passar oss bra!!=) ni e välkommna när ni vill och kan!! pussss

2008-02-12 @ 22:27:36
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0