Usch Usch Usch!

Låång dag idag, nu é jag helt slut!
Idag hade jag sovmorgon för första gången på MÅNGA veckor... tro man kan sova då! NEJ.. Släppte in katten vid 7 tiden då han satt och krafsade på fönsterutan. En timme senare va jag så himla arg på honom efter han gått här och mjauat och skrikit så då slängde jag ut honom igen. Hann PRECIS lägga mig i sängen då hoppar Siri ner från sägen och ska gå ut och kissa. Upp igen släppte ut hundarna la mig i sägen igen och klockan var 9.00 Hade ställt klockan på 10.00 för väkning eftersom jag hade bestämt med en i stallet att vi skulle träffas där klockan 11.00 för att rida ut en sväng.. Kunde inte somna om!

Låg där och tänkte kom på att det va ju Anders födelsedag idag. Gav honom en puss på kinden och sa Grattis.
Upp ur sängen igen, åt frukust, bytade om till ridkläder iväg till stallet.

Red en runda på en timme. Tillbaka till stallet sadla av hästarna släppte ut dom. Mockade fixade mat till kvällen.
Körde och hämtade Annika. Tillbaka till stallet kopplade gödselvagnen på traktorn iväg till Johans gård och tömde den. Efter tömmning lastade vi den full med höbalar. Tillbaka till stallet lastade av allt hö. fixade i ordning allt som vi stökat till. KLOCKAN var 15.55. SHIT .. Hem!

In i duschen fixade till mig lite grann in med hundar, lådor, mig och Anders i bilen. Körde hem till Anders mamma och åt middag. 20.00 körde vi hem STÄDAT hela lägenheten sedan dess, fotografen kommer i morgon.
OCH nu sitter man HÄR klockan 22.24.

PHUUUU.... Jag e så sliten! Låt detta vara över fort med visningar och dyligt, Vill bara kunna slappna av och ha mysiga hemmakvällar framför tv:n.

Dags att sova!
Jobba Måndag-Söndag inkl. 2 nätter om vi inte ses ligger jag utslagen någonstans!

GO NATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0