Våren närmar sig med stormsteg!

Vilken härlig dag, tänkte jag precis och tittade ut genom fönstret när stora moln passerar.
Solen sken i alla fall i morse.
Va uppe tidigt stack till stallet och fodra och red sedan en sväng.
Härligt med sol men fy vad de va kallt. Mina fingrar känndes som istappar när vi väl va framme igen.

Ikväll ska vi hem till Jeppe & Mollan se hur långt dom kommit i huset. =)
Längtar till vi får vårat också. Idag har vi i alla fall flyttat ut lite möbler, fotografen kommer på Måndag sen e våran lägenhet ute på annons. Hoppas den blir såld fort så vi kan flytta tidigare är 15 Maj. Känns ju som en evighet tills dess. *Längtar Längtar*

I morron ska vi ha den roligaste dagen på länge tömma gjödselvagnen..
JIPPIEE KAJ YEA!
Men innan dess ska jag rida en sväng. Blir en LÅÅNG dag i stallet i morgon.
Hoppas på bra väder!

Nu ska jag gå och duscha och VILA mig en stund i soffan!

Ha en bra LÖRDAG alla!
Hejdå!


                                                                                               image103



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0