Lever livet! .....

Måndag och jag har varit ledig hela dan! Härligt!
Jobbar varannan och är är ledig varannan denna veckan! Ganska bra faktiskt!

Idag har jag varit hemma hos Moll hon gjorde slingor i mitt hår.. ATTANS va de gör ont när man ska ha upp håret i dom där små hålen i hatten. Usch usch.. men vill man vara fin så får man lida pin!!



Så nu är jag blond igen.. iofs va jag de innan med men det va en sån ful utväxt! =)

I Lördags var jag och Mol i Malmö hos en av hennes klasskompisar, skulle sticka till Slagt sen men ingen ville med så vi stack dit själv och hade lika kul för det!  =)



mm... Så e de kanske fest till helgen igen! Ja Gud känns som om man var 19 igen! Men tyvärr bara att insé att man snart är 25 och ålderskrisen blir större och större! USCH 20 va lagon där kunde man stoppat! =)

Nu ska jag laga mat och snart kommer min lilla pojke hem.

So long!


Kommentarer
Kikki

håller ett stadigt tag om vinglaset ser jag
:)

2008-01-28 @ 21:03:04
URL: http://www.theo06.blogg.se
Catrin

Ehh JAPP, la oxå märke till de när jag såg bilden! :)Dom va så stora! :)

2008-01-29 @ 11:17:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0