Miss my Love!

Man bara jobbar för jämnan, detta är min LEDIGA HELG fatta att jag ska vara ledig 3 dagar i sträck! =) Har nästan glömt hur det känns!

Sov till halv två eftersom jag jobbat natten... telefonen ringde då och vänkte mig vem va de ifrån.. kan ni gissa dom man såå gärna vill ska ringa.. JOBBET! Tacka gud så slapp jag jobba.. 3 Lediga dagar på tre veckor, nä tack inget extra här inte.

Ja nu ska jag bara stå ut en vecka till Måndag till Lördag sen ÅKER VI på skidsemester, ska bli så underbart, inga mobiler inga djur, bara sej själv att tänka på. Och vi ska HA SÅ KUL! =)

Nu ska jag ta på mig lite stallkläder sen ska jag ut till stallet och kolla till Fläckis och ta in alla pollarna!
Det blåser som bara den!

Hoppas min älskling är hemma när jag kommer hem! Saknar honom... i kväll ska vi bara MYSA!

HEjHoPp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0