Havet med My, Siri & Gnistan!

Vi har badat i havet för första gången......

Snisse ÄLSKADE det hon simmade runt i vattnet och svansen gick runt runt runt.... =)
Gnistan har badat förr men det va dock längesedan, hon rusade ut och la sej i vattnet. =)
å så har vi försiktiga  Lilla My som simmade lite hon också men höll sig gärna nära husse hela tiden. =)
 
SÅ KLART glömde jag min kamera hemma, laddad å allt. Så bilderna blev få och ganska dåligt tagna med Anders mobil,
men några bilder blev det som kommer HÄR:


Matte kom nu jag vill att du är med mig här om jag ska bada!


Åhh va underbart här ligger jag en stund.....


Titta matte jag simmar... min svans är väl fin den med? =)


Okej, okej jag kommer upp till er en stund.... vänta där nu då.....


Matte vi ska väl bada lite till? Kom nu vet ja....


Myran: Oj de va våt kanske man ska gå och torka sig på handuken där borta?
Gnistan: Äsch jag ska bada mer torka kan vi göra sen... JIHOO... va kul!

Vad vore livet utan er mina älskade!
De va underbart att se och vi hade SÅ mysigt!
Tack ska ni ha!
Från Matte som älskar er!

På söndag ska det badas igen med kompisarna Tilda & Theo!  =)

Vi ses!


Kommentarer
emelie

svar: tack så jättemycket för ditt tips :) Ha det gott!

2008-07-25 @ 22:15:01
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Kikki

åhhh vi längtar till söndag :) hoppas bara vädret håller i sig!!

2008-07-25 @ 22:35:05
URL: http://theotilda.blogg.se/
Katja

Underbart att låta hundarna simma, Tindra det lilla vattendjuret älskar det! Nu när det är så varmt är det verkligen uppskattat :)



Har ny blogg, som iofs mest handlar om lillan i magen men också vardagen.

2008-07-26 @ 00:56:03
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0