Hörby marknad!

Tjoho vad jag har shoppat idag!
Hihihi.. de va kul!

3 Påsar chips (Inte bra men gott!)
2 små Påsar med tefat sånadär där det finns något surt pulver i. De va mitt favogodis som barn! =)
1 par rosa "Foppatofflor"
1 par solglasögon
1 Par tights som ser ut som ett par Jeans SKIT SNYGGA och sköna!
1 påse med 10 grisöron till My & Snisse.
1 Klubba som pappa köpte till Anders, eftersom han inte va med.

Han fick laga min lilla bil i stället så nu får man hoppas den går lite bättre igen!
Tack gubben min! PUSS

---------------------------------------------------------------------

Pepsi & Zingo har blivit vaccinerade idag. Också har Zigge även blivit chipmärkt.
Så nu ska jag gå in och försäkra honom på agria.
Så kommer vi få ännu en härlig räkning! =)

Tur jag ska jobba lite natt nu så jag får extra O.B det lär behövas med alla dessa djuren! =)

Må gott där ute!
Tjaoo!



Kommentarer
Kikki

mums tefat :)

2008-07-02 @ 22:10:02
URL: http://theotilda.blogg.se/
Jessica Jönsson

Tack (L)

2008-07-03 @ 18:55:48
URL: http://poison1982.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0