Jobba i natt!

Dagen har gått till att vila och sola!
Ska jobba i natt så jag försökte sova i solen och bli brun på samma gång men det gick inte det var på tok för varmt.
Gick in vid 3 tiden och lyckades nog slumra till en lite stund på soffan max 1 timme eller så!
Ja vi får väl se hur det kommer till att gå i natt, lär väl vara SVIN trött kring 4 snåret men med MYCKEt kaffe brukar man klara det med nöd och näppe!

Ska försöka att bara sova till 1 i morgon för att annars vänder man på dygnet och det är jätte jobbbigt!
Ska på underklädesparty hos Kikki på kvällen och det ska bli trevligt.
Hoppas det blir fint väder på dagen kanske man kan sova lite ute i solen för då lär jag vara så trött och nog INGA som helst problem att somna. =)

Har lust på ett sätt att börja jobba natt igen man får ju såå mycket bättre betalt och pengar behöver man jämt!
Ja, får väl se om det dyker upp någon tjänst på natten till mig. Man kan ju hoppas!

Nu ska jag vila lite till sen blir det en dusch och sen får man köra och jobba! Känns på något vis härligt ändå! =)

Sov gott alla och tänk på mig som måste vara vaken och hjälpa "di gamle"! =)

KRAM

Slänger in en bild på Zigge där han ligger och sover på sitt favoritställe!



Pepsi är som vanligt ute i trädgården och njuter i solen.


Kommentarer
Jessica Jönsson

Jobbade inte du med barn???

2008-07-04 @ 09:48:01
URL: http://poison1982.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0