SOOOL

HOT HOT HOT! = GOTT! GOTT! GOTT!

Me love sommar & sol! =) HAPPY TODAY!

Solat hela dan nästan förutom när när varit inne och drukit lite DIET DRINK och kaffe.
Käkade även en banan!

Nu é min diet riktigt på gång har riktigt gett mig FAN på det nu!
extra kilona ska BORT BORT......

Till frukust är det nu
1 taldrik fil med flingor + ett knäcke.
Lunchen består av en Diet drink+ en banan och en kopp kaffe.
Middag är vad som lagas idag TACOS! mm...
och kvällsmaten är ett kanelknäcke + Te.

INGET godis... INTE!

Sen ska jag bara börja träna lite också men det kommer sen.. en sak i taget! =)

I kväll ska vi till havet med vovvsen.
Bada lite hade jag tänkt dom ska göra men vi får väl se!
Gnistan ska också med! =)

HAJ o IVAJ!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0