Tjejkväll igår.. sista dagen på jobbet idag.. =)

Tack för en mysig kväll tjejer!
Vi åt som hästar kollade på 3 filmer eller ja vi hade tre filmer igång men med allt snack emmelan och "vissa" som somnade så blev det nog igentligen bara 1 samanlagt. =) Men men... det va kul ändå!

Tyvärr så va jag inte så fotoglad igår för det enda jag fotade va våran uppfart för det såg så jäkla snyggt ut med 3 BMW där på samma gång. Hahaha... jag är sjuk.. går ut och fotar bilarna ..... Men kolla själv och visst ser det coolt ut... =)



Anders kommer hem sen i em. efter deras kanotresa. Hoppas dom haft det bra om inget annat hade dom i alla fall tur med vädret! =)
Snart ska jag sticka och duscha idag är det SISTA jobbdagen innan SEMESTERN! Helt SJUKT sköönt jag knappt kan förstå! I LOVE! =) Men som Anders mamma sa -"Ta vara på denna dagen för det är igentligen den som är den bästa" och det har hon HELT rätt i ! =)

Måste gå och städa i ordning nu här hemma! Sen väntar jobbet som sagt 14-20.30.

Snakkes!


Kommentarer
malin

Tack själv gumman för en super mysig kväll, och massagen känndes verkligen kanon!!=) Ha de så kul på jobbet i dag, vi hörs och syns snart igen.....längtar till helgen!!=) puss

2008-07-13 @ 12:36:26
URL: http://witte.blogg.se/
Kikki

Bilen längst bort till höger är klart snyggast :)

2008-07-13 @ 20:52:43
URL: http://theotilda.blogg.se/
catrin

Haha! ja för att den har varit din! Men nä bilen i mitten är grymast.. och roligast att köra det är det som räknas! ;)

2008-07-13 @ 21:45:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0