Trötta och slitna efter en lång dag!

6 dagar kvar till det är semester och det ska bli UNDERBART!
Jobbet idag va ganska påfrestande eftersom jag knappt sovit något i natt. Låg och tänkte och funderade över hur allt skulle lösa sig med min Älskade Siri. Men jag har pratat med uppfödaren idag och allt är bra igen! TUR jag va så rädd att jag skulle behöva få lämna tillbaka min älskade vän. Hon betyder allt för mig! Lilla fina Siri gumman!

Matte älskar dej!



Idag har jag banne mig varit flitig. =) Myran och Siri var med mig på jobbet HELA dagen mellan 7-16 så när vi kom hem va vi så trötta alla tre. La oss i soffan en stund MEN SEN när husse också kommit hem fick jag för mig att jag skulle ut och springa och det gjorde jag. Har inte sprungit på 100 år och min kondis va INTE på topp, men svettig blev jag och det va det jag ville. =) Ibalnd känner man bara för att svettas ut ordentligt och få känna den trötta härliga känslan efteråt. Visst kan det vara så skönt ibland?

Så nu är vi alla trötta igen Zingo,Pepsi,Myran, Siri och jag.
Jag har vilat i soffan och dom andra fyra på mattan nedanför soffan.



Anders är nog oxå snart ganska trött, han lägger golv i det andra vardagsrummet.
Här är en bild på det oxå:



Nu är det soffan igen som gäller en låång dag i morgon med, 7-15 !
Men SNART SNART är det SEMESTER!


JAG LÄNGTAR!


Kommentarer
OsKaR OlsSsOn

LOL!11111111111111111111111

2008-07-08 @ 19:03:42
Anonym

Men LOL tillbaka Oskar Olsson och du det va ju kul att du kommenterade för en gång skull. Hade inte heller förväntat mig annat än LOL så jag är TACKSAM! =)

2008-07-08 @ 19:09:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0