Diggiloo - Båstad

Borta bra men hemma bäst!
Det uttrycket är så sant så sant!

Haft en bra helg i glimminge med "gänget" som ni vet vet vilka vid detta laget!? =)

Fredagen kom vi upp till stugan käkade middag sen va det DIGGILOO konsert på kvällen i Båstad! =)
JÄTTE KUL!
Måns Zelmerlöv, Linda Bengtzing, Lotta Engberg, Molly, Tomas Petterson, Lasse Holm.......
ja det va några utav artisterna som uppträde.
Trots ett riktigt ÖS REGN gav vi inte upp. Vi satt egentligen högt uppe på läktaren men när regnet kom gick vi ner och det va tur för där såg vi HUR BRA SOM HELST! Jätte nära Måns stod vi... *HIHIHI*
 Här är lite bilder:





Lördag & Söndag blev bara lite små utflykter.
Som minigolf (Jag spelade dock ej. Tog i stället en promenad men My & Siri),
Sen blev det lite vin, öl, cider drikande, kortspel och promenader.
Även ett vad mellan mig och Björn är taget.
Björn ska gå ner 10 kg på 3 månader fixar han det inte ska han betala min tatuering.
HAHA... undrar hur det ska gå! =)
Spännande!

Här kommer lite bilder till från dom andra dagarna.
(Förresten undrar ni vem "lodisarna är i dom där väldigt förtjusande jackorna kan jag ta och berätta att det är
JESPER & ANDERS fulla och gla´i ikke så vackra jackor! =) )





Soliga sommar hälsningar önskar Siri!

Hejdå!





Kommentarer
Kikki

Vi vill ha uppdatering om vadet varje vecka! Spännande ju!!

Vill med ha en gratis tatoo :)

2008-07-21 @ 18:11:35
URL: http://theotilda.blogg.se/
Bella

Jag kan skicka den till dej, har läst färdigt den nu :) (om du vill)

2008-07-21 @ 19:08:13
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Anna

Ja, diggiloo var riktigt bra, jag o min sambo var och såg det i Kristianstad. Men vi hade bättre tur med vädret.

2008-07-21 @ 22:14:14
URL: http://annak84.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0