Valpar

Idag har jag målat lekstugan. Nu ska det läggas på lite nytt papptak och så ska jag kanske måla om lite av det vita till rött i stället. Kunde inte bestämma mig hur jag skulle ha det innan. Men det blev lite skillnad i alla fall:

Före:


Efter:


Sen kom Cissi och vi körde till Ängeholm och tittade på Cissis blivande valp "Lina" som hon heter, men jag tror Cissi skulle döpa om henne till Kia. Fast jag tyckte dock Lina passade bra på henne!
Hon va såå himla söt... titta själv....





...é dom inte bara för söta! Tänka att Siri & Myran varit så små.. =)

I morron ska det jobbas igen.. VILL INTE! Det har varit så skönt att vara ledig! Men ja man måste dessutom är det SNART semester! SKÖÖNT! =)

C-YA!


Kommentarer
Kikki

stoooor skillnad på lekstugan!! Snygg jacka till my :)

2008-07-01 @ 22:35:16
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0