Hejdå Musse!

JAG ÄR RIK! =)
(För ett slag i alla fall.)

Nu har min Musse Mustang fått ett nytt hem! Känns lite sorjligt men ändå bra för han va lite dyr i drift. dessutom kunde man inte köra så mycket med den för vi har ju inte precis någon ihållande sommar i detta land, tyvärr!

Kommer sakna dej Musse men jag vet att du får det bra hos den nya ägaren.


Hela golvet i vardagsrummet är nästan klart bara 2 meter till att lägga sen är det K L A R T!
Ander va så duktig igår, han la golv till klockan tolv i igår kväll.
Idag ska vi köpa listor som ska sättas upp och efter jobbet ska Anders köpa
tapet till köket så jag kan börja tapetsera där också.
Lite kvar nu att göra ... mest småsaker men det tar tid ändå.

Vi ska:
-Bygga en trappa
-Tapetsera
                                     -Lägga ännu ett nytt golv + nya lister.
-Måla lite till.......
                      -Byta fönster och altandörr...


och så ska jag hänga upp gardiner, pynta fönster och möblera.. det där som är det roliga!
Åhh va jag längtar dit! =)

Nu ska jag ut och träna agility med Siri i trädgården har köpt hinder på Rusta.
Skit kul är det! =)


HejDå!





Kommentarer
Jessica

Mycket för pengarna, det e rusta de ;)

2008-06-18 @ 20:47:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0