Lililolo ..... LOOOL, tönt NOOB!

Då va man hemma från jobbet då!
Slutade 20.00 idag det gör så mycket i stället för att sluta 20.30.
Så stackars Oskar fick klara sig själv sista halvtimmen. =)
De va synd annars skulle jag rasta skiten ur han och hans lilla Saab 900.
Men det ska vi göra en annan gång... Men jag vet att jag alltid vinner så det är en sån lätt match.. Hehehe!

Det va till att köra lungt hem för FARBROR BLÅ han va ute och körde, både framför och bakom mig så
det va bara till att köra med framrutorna nere hela vägen hem och det va KALLT brrr...
Ja min käraste har ju tonat hela vägen fram och då blir farbror inte glá om han får syn på det! =)

Nu ska jag sätta mig i soffan och kränka chips och dippa
FY FAN vad jag kommer se ut som ett vadrande FETTo om jag inte snart slutar trycka alla dessa kakor på jobbet och godiset här hemma i huvet!
USCH USCH.. blir äcklad av mig själv!

Pallar inte blogga mer har inget vettigt å saja idag ändå!
Så LOL säger jag bara!

HAJDO!


Kommentarer
Oskar

Bra inlägg idag!



Förstår dock iten varför du ska kränka dina chips, dem har väl inget ont gjort? eller?



Ses imorn halv 2. Eller ja tar rasten hemma och komp 1 timme och friskvärd en timme så ja kommer framåt kvällen när det börjar mörkna! Sov gott

2008-06-27 @ 21:02:09
Catrin

Okej men då tar jag min rast innan jag går hem + komp + friskvård + att jag skolkar en timme så kan du ju snacka med dina kollegor sen om varför du va så sen... :) Men det är nog lungt oskar vissa J gör ju allt för dej för att du är en sån kär pågajävel! hahaha SYNES grabben! Haj å hå! å du CHIPSEN gör mig mycket illa du ska bara veta hur mobbad jag blir utav dom... ger mig hemska saker på låren du borde bara veta... =)

2008-06-27 @ 21:07:30
URL: http://cathe.blogg.se/
Oskar

Gå nu o ät dina förbenade chips o bara så du vet så om du skolkar så kommer ja att skvallra till nån. Kanske han den nya chefen, så nu vet du

2008-06-27 @ 21:09:38
catrin

Den nya bossen å jag e homies så de e lungt killen... =)

2008-06-27 @ 21:21:23
URL: http://cathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0