Tiden går aldeles för fort.... =(

Lördag 28/6

Jobbat i kväll igen. Bara i morgon kväll oxå sen är jag ledig i två dagar.
Mn veckan är fullspikad så den kommer gå fort.
Måndag: Vaccinera Siri + tapetsera
Tisdag: Kanske rida med Titti + Hälsa på Cissis valp i Ängelholm
Onsdag: Jobba+Vaccinera Pepsi och Zingo som även ska bli chippad. + Tapetsera
Torsdag: Jobba + Måla
Fredag: Jobba+ fixa här hemma.
Lördag: BJÖRKALOGE =)
Söndag: Fixa här hemma.

Veckan där efter har jag min "hemsk vecka" RKTIGT dryga arbetspass men jag måste stå ut
för sen är det semster i 3 veckor och det ska bli så UNDERBART!
Längtar verkligen dit nu!

Ska försöka köra inom Media Markt och köpa mig min skrivare nu så jag kan
göra mina tavlor.
Malin hjälpte mig att rdeigera om en bild på ZINGO som faktiskt blev mycket fin!
TACK Malin!

Såhär ser den ut:


Nu ska jag gå och lägga mig och nanna!
Vi synes på bloggen en annan dag!

God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0