Mera Mys, Mycket Mys!

I morgon börjar min hälsosamma dag... Önska mej lycka till! =)
Lite MYS bilder från kvällen...


Puss på Snisse min älskade!


Myran hjälpa till......
.....matte du måste tvätta mer noga bakom örat.. kom ska jag hjälpa dej!


Hej här är jag också men jag har tyvärr inte tid med Mys och sånt trams jag ska
leka med min nya mus och boll jag fick igår!

Pepsi fick inte heller någon Puss för han va lite busig idag och hade en STOR
kåltrast i munnen när jag kom ut i trädgården. Fick tag på honom så den stackars
Pippin kunde flyga iväg.... USCH sen fick han komma in. BUS Peppan!


Mamma & Pappa va här en runda innan och drack kaffe & år gubbar med oss!
Pappa skulle långa Anders volvo några dagar för han har ingen bil för tillfället!
Så det va ju bra att jag hade städat den idag. Så fin den blev gamle Bettan! :)
Min lilla bil blev oxå fin, men den va visst inte riktigt frisk så den ska lagas på Onsdag!
Tur man har en pojke som kan bilar! :)

Vi fick pengar av mamma så vi kan köpa en tavla i förlovningspresent.
Har hittat en jätte fin på IKEA.
Ska se om vi kan köpa den en dag innan den kanske tar slut.
Vi behöver tavlor nu till alla våra väggar har knappt någon!
Såhär ser tavlan ut från IKEA:


(Bilden är lånad från IKEAS hemsida.)

På onsdag är det HÖRBY marknad!
Dit ska jag.. =)

Mera Mys nu!

Förresten en söt bild på lilla Tilda och Zingo måste oxå får plats här nere:





Kommentarer
Kikki

Åhh vill osså på marknad!!

2008-07-01 @ 18:11:41
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0