30 DAGAR KVAR!

Det är ju helt SJUKT va de ska snöa nu då! *suck*

Ledig idag men hinner inte med mina vovvar för det! =(
Släppte ut hästarna i morse och ska dit om ett par timmar igen. Vet kommer och ska titta på Kobbi.
Han har fortfarande hosta så jag kan inte rida honom än. Men det skulle behövas för han är extremt PIGG.

Idag är det 30 dagar tills vi flyttar, 29 dagar tills vi får huset! =)
Wihoo....
Jag började packa lite i Söndags! 3 lådor med kläder och då är fortfarande mer än halva min garderob kvar att packa. Shit va mycket kläder. Men det andra får jag nog stoppa ner i Sopsäckar annars kommer inte flyttlådorna räcka till resten av lägenheten.
Om en vecka ska jag börja packa ordentligt. Känner inte för att bo bland massa kartonger för länge!
För det lär vi väl få göra i huset innan vi fått vardagsrummet färdigt.  V kani ju inte börja packa upp så himla mycket försen allt är klart.
Där ska nämligen en vägg rivasoch nytt golv ska läggas.
mmm.. blir mycket att göra! Men skönt när det är klart!

Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med My & Siri och dricka kaffe så klart!
Innan det är dags att köra till stallet igen. Hatar att köra i snöväder! USCH!

HAJ HAJ!


Kommentarer
Malin

he he....kul inlägg på min blogg!! har försökt uppdatera i dag med det var klydd med bloggen, sen åkte jag och tränade, har inte haft tid. Och i går pallade jag verkligen inte. Jag ska skärpa mig, jag lovar!!=) Förrestän ska ni göra nått i helgen, jobbar du? kanske hitta på nått??=) puss

2008-03-26 @ 22:35:24
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0