En vanlig Torsdag!

Tjabba Tjena Hallå!

Så har snön regnat bort igen! Sköönt!
Går här hemma och plockar och plockar, här blir stökigt på nolltid. Tvättberget va så stort nu och min lilla älskling klagade på att han inte längre hade rena kläder. =S Jag som varit ledig och allt ändå inte "hunnit" tvätta.
Så nu är våran SNYGGA möbel framme igen.. den där tvättställningen som oftast vill säga ALLTID står i vardagsrummet och ser snygg ut. =) (Eller hur Jeppe?) Den ska vi ha i källaren sen när vi flyttar till huset. TÄNK en stor tvättstuga i källaren kan de blir bättre?

Börjar få huvudvärk nu dags att dricka kaffe då! Helt sjukt men jag får sån huvudvärk när jag inte dricker kaffe.
è man sjuk då??

Om två timmar ska jag vara på jobbet på Studiecirkel som handlar om att arbeta med personer som har demens sjukdom. Faktiskt min mams som håller i den kursen så jag ska ju så klart ha högst betyg.. HAHA!

Kom på mig med en sak innan när jag stod och sköljde av disken UTAN att sätta ner den i diskmaskinen.
Anders klagar alltid på att jag bara sätter disken i vasken, för det är ju faktist lika lätt att sätta det i diskamaksinen ENLIGT HONOM! =) Men inte enligt mig! =) Fast jag är lite bättre nu tycker jag! =)

I morron ska jag nog plocka fram saxen och klippa i mitt hår. Tänkte ringa frissan idag men ska jag klippa mig som frissyr 1 kan jag väl lika bra testa själv! =S Ser inte såå svårt ut men de återstår att se hur jag kommer se ut. HiHi..

Nu ska jag dricka mitt kaffe!
Från det ena till det andra!

Så ska jag tjata IGEN lite tyst denna gång....
jag vill flytta.... ingen hörde va!?!?!?

Puss på er alla söta!

image142





Kommentarer
Malin

ooo....bringing sexy back!! saknar bulgarien=(

2008-03-06 @ 13:34:32
URL: http://www.witte.blogg.se
Katja

Du är inte sjuk, bara beroende ;) av kaffe alltså! Vi hade snö igår kväll och natt, blää. Som tur var så hade det töat bort tills idag då solen var framma igen :). Känner igen det där med vita hundar som är svarta/bruna när man kommer in. Nackdelen med små hundar :).

Förstår att du är sugen på att flytta nu!!

Kramar och tack för de uppmuntrande orden om Atte =)

2008-03-06 @ 15:14:50
URL: http://www.vindros.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0