Jobbet i kväll!

Som vanligt som jag alltid skriver här va jag i stallet i morse! Kan nog sluta skriva de nu för det vet väl alla vid detta laget! *haha*

Anders ringde och väkte mig 11 idag.. så jag va inte uppe tidigt idag i alla fall! Sov som en stock!
Han gick och la sej vid halv 11 igår och jag satt och kollade på en film "Störtkär" på trean tror jag den gick.
Samtidigt kammade jag hundarna! Så mycket tovor dom hade... Dom tappar vinterpälsen nu så det är väl därför!

Nu måste jag nog byta om ska jobba kväll idag och i morgon och innan dess ska jag träna på gymet vi har på jobb.
Härligt! Blir lite stark det behöver jag! =)

Såhär söta blev i alla fall My & Siri efter en timmes kamning igår!
Röda rosetter båda två! Mina små busar! =)

image156

image157


Kommentarer
Kikki

Theo vill oxå ha en rosett i pannan, fast blå då :)

2008-03-12 @ 13:15:03
Catrin

Jag har en grön till Theo men vi skulle behöva lite löshår oxå så vi har något att sätta den i. Eller så får det bli i öronen! =)

2008-03-13 @ 12:11:20
URL: http://cathe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0