Livet går FÖR fort!

Idag är det Fredag igen, tiden går så fort jag fattar inte de!
Igår på studiecirkeln berättade en tjej på jobbet som jag nästan alltid jobbar tillsammans med att hon skulle ha barn i Juli. Hon är exakt lika gammal som mig fyller till och med år på samma dag. =)
Alla skaffar barn och gifter sej utom... lilla jag.... *snyft* Jag vill osså ha bebis nu jhuu... =)
Men Men...............

Idag hade jag utsläppet på morgonen och medans hästarna stod och käka körde jag ner till Johans gård och köpte 2 balar spån och en säck hästfoder. Tänka sej att allt de fick plats i min lilla compact! =) Otroligt!



Nu ska jag dricka kaffe.. HAHA de gör jag alltid känns de som!
Sen ska jag gå en runda med mina älsklingar My & Sis.
Sen är det jobbet som gäller i kväll. Fast kanske sitter Malin och Jeppe och mumsar på något gott med Anders i våran soffa när jag kommer hem?? Vem vet!?!? =)

Oki... So long!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0