Måndag=Ledig

MÅNDAG:

Jag är LEDIGoch det är såå skönt! =) Jag har jobbat hela helgen så nu är jag ledig Mån Tis och jobbar Ons Tors sen är jag ledig FREDAG LÖRDAG SÖNDAG! Och då ska det göras MYCKET saker.

Fredag hem till Kikki, Johan & Theo. Lördag Hundutställning, Sen på kvällen ska Malin ha tjejmiddag sen ska vi ut, och Söndag ska vi köra runt och kolla på möbler till huset har jag bestämt! =)

Idag ska jag in till Lund vi ska träffas med jobbet och äta middag.
Jag ska åka bussen in vilket jag inte gjort på HUNDRA år så jag är lite nervös! =) Sen får min lilla älskling hämta mig på kvällen!

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och läsa reklam. Va uppe tidigt idag klockan 7 fast att jag är ledig men så är det när man har häst!
Så nu är jag trött precis som Peppan, bara det att jag tänker inte gå och lägga mig hos honom för han ligger här:
=)
image150



Have a nice day!
Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0