OJOJ Saxen åkte fram!

Eftersom jag inte fick klippa mig kort av min kära pojkvän och jag gör ju ALLT
som han säger till mig! =) Så Blev det att jag letade fram saxen själv och började
cuta i mitt hår................................... mm.....

(Blev du rädd gubben min??)

Såhär såg jag ut för en halvtimme sedan:



OCH NU ......
såhär.......



Jaja klippt e klippt! HAHA! Kan ju ha bådra frissyrerna ändå. Det finns ju nåt som heter gelé har jag hört! =)
Nu ska jag snart åka buss!
Gick ner och titta innan när den gick så fick My & Siri följa med ut i det härligt vårvädret!

C-ya!




Kommentarer
Kikki

klart vovvarna ska med på fredag!!!! Hoppas det blir fint väder så de kan busa lite ute!!

2008-03-10 @ 18:36:00
URL: http://www.theo06.blogg.se
Malin

Hej gumman!!=) va fint det blev, alltid kul att prova lite nya grejer även ifall det inte är stora ingrepp. Kan tyvärr fortfarande inte se bilden på bloggen=( prova att skriva i left, efter no-repeat(efter adressen till bilden) glöm inte ; sist!!

2008-03-10 @ 19:16:12
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0