OTÅLIG!

Solken skiner och det är hur härligt som helst, men vi kunde DOCK varit utan de här äkliga blasket!
Va precis ute och gick en runda med Myran & Siri. Precis innan vi gick upp mot våran gata mötte vi tre Bichon frisé :er! Siri ville busa och for runt som en galning medans Myran som vanligt var väldigt avaktande  och tittar på en bit bort! =)
Bäst att passa sej! =)



image138


Jag blir tokig jag vill flytta nu! Känner inte alls för att göra något här hemma längre.
Vill bara fixa i vårat hus! Men får vänta 2 månader till *suck*.... men den 26 APRIL då går flytten till Hofterup!
Till vårat nya stora hus som ska bli sååå fint! FATTA vad jag längtar! Inreda är det roligaste som finns.
IKEA ska det handlas på och lite i Eslöv på blomsterbergs och lite på Ilva! Pengarna kommer rulla.. men sååå KUL det ska bli!
Vill flytta NU NU NU !


Kommentarer
Malin

Håller med dig, inreda är det roligaste som finns. Läntar tills jag får se ERT fina hus.....ska bli så kul!!=) Hjälper gärna till ifall ni vill ha min hjälp förstås...hehe=)

2008-03-06 @ 13:33:29
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0