Besiktning av huset!

Idag va det jobbet som gällde dock bara mellan 7.30 - 12.30 redit NAJS sånna korta turer ÄLSKAR jag! =)
Hem i 200 (Körde ju Anders bil och då går det fort. *tihi*) typ så Myran & Siri skulle slippa vara ensamma för länge. Dom blev såå glada när jag kom.
Härligt med djur!

Klockan 14 någon gång kom Anticimex för att göra en besiktning av huset.... SHIT MY GOOD va mycket som ska fixas här och där! Ja sån tur va det inget större fel, huset står än så länge i alla fall.
Det västa va väl att det va fukt i ena badrummet men det är så äckligt så det ska ändå renoveras och göras snyggt.
Får väl se till att flörta med Jesper en dag ... hahaha.... eller Emil! =)
Jag köpte faktist en brandsläckare och en brandfilt. + ett nytt dusch handtag. Själv tyckte jag att det va riktigt bra gjort. Ringer Anders och berättar då får man höra.... " Amen det står en sån i garaget" .... Störigt men nu har vi i alla fall två! =) Så nu kan vi släcka bränder om det skulle behövas... vilket jag dock inte hoppas!

Ja nu sitter jag här med papper och räkningar upp till hakan, tänkte jag skulle försöka sortera lite men jag tröttnade ganska snabbt!

Jag, Anders, Björn & Martina ska på utflykt i kväll till IKEA woooohhoo..... =) Då ska jag nog köpa lite sorteringslådor och sånt smått och gott! Alltid hittar man något kul på IKEA. Antagligen blir det väl middag där också för pallar inte laga mat i kväll (heller).

Nu måste jag nog ta tag i alla dessa papper!
Ha de!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0