Det blir ALDRIG som man tänkt sig!

Då va allt på sin plats igen!
Kobbi är hemma i Dalby nöjd som aldrig förr.
Han gick direkt upp på transporten och var helt överväldigad när vi kom hem.
Han va så glad, jag har aldrig sett honom springa så mycket som han gjorde.
Nu är det bestämt att det inte blir någon Kobbi till Salu även fast jag igentligen inte varken har tiden eller pengarna för honom men det får vara så nu. Detta tog all min kraft och det finns inte så mycket att göra för jag kan inte sälja en sjuk häst så är det bara! Så detta året kommer bli TUFFT eftersom han står så långt bort. Vi har helt enkelt flyttat åt fel håll... =( Men jag älskar huset och jag älskar Kobbi och det får vara! Mina pengar kommer i alla fall vara slut varje månad det är inget jag behöver oroa mig för!
Livet är TUFFT, men ingen har heller sagt att det skulle vara lätt!

image297

Idag va jag på jobbet i två timmar va på studiecirkel och vi satt ute i solen och lyssnade och pratade med demenssjuksköterskan. Rolig typ! =)
Men SHIT återigen va solen bränner .... JAG ÄR BRUN -RÖD TRALALALALAAAA =)

ÄLSKAR SOMMAR!
ÄLSKAR LIVET!


Nu är jag jätte hungrig ska först ut med hundarna, ge kaninen mat, ge katterna mat.
SEN ska jag själv ge mig mat! =)

I morgon ska jag, My & Siri antagligen med Kikki & Theo till Järavallen på promenix.
Sen ska jag köra ut till Dalby och rida en sväng sen hem igen för då ska Mamma och Pappa komma och käka tårta. Pappa fyller år på Lördag. En fullspäckad dag & kväll!

Ha de gott där ute!
HAJDO!



Kommentarer
Kikki

Kan inte Kobbi flytta närmre dig??

2008-05-08 @ 20:53:35
URL: http://www.theo06.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0