Divas sista kväll i kväll!

I morgon blir en TUFF dag! Cissi tog ett beslut i går kväll. Hon klara inte av att vänta hon mår så dåligt.... =(
Diva ska få komma till himlen...........

Älskade Diva!
Smärtan går inte att beskriva, jag hoppas bara du kommer få en bra plats i hilmen tillsamman med
många nya kompisar du kan busa med.
Vi kommer aldrig glömma dej, din livsglädje och ditt underbara temprament som ingen annan vovve någon gång kan leva upp till. Du är UNDERBAR och vi ÄLSKAR DEJ!
Kanske vi ses någon gång igen!
HOPPAS du får en underbar sista dag i livet!
DU KOMMER ALLTID FINNAS I VÅRA HJÄRTA!
En stor Kram och en stor Puss på din fina nos!

image313
Ögonen dom tindrar som alltid du är så fin gumman min!
Varför Varför?

JAG ÄLSKAR ER MINA FLICKOR!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0