En dag på jobbet med matte!

Ja då har man varit på Center Syd idag igen! =) Jag har nog varit där varje dag sen vi flyttade hit. Helt galet! =)
Idag skulle jag inte köpa något utan bara byta en T-tröja som jag hade köpt i fel storlek. Men inne på GINA lyckades jag hitta ett par JÄTTE stora örhängen sånna ringar som jag bara va TVUNGEN att ha! Så ja då handlade jag i alla fall...



Myran & Siri har varit med mig på jobbet hela dagen från klockan 7-16. Dom är helt slut nu. För ligga stilla på jobbet i 5 minuter det går inte, när matte rör på sig MÅSTE man ju följa efter och se vad som händer. =)
Här kommer lite bilder från en dag på jobbet med matte:

image309
Jag hittade en skön plats här uppe, men säg inte till någon att jag låg här bara.... hihihi

image310
Här ligger jag i soffan och tuggar på ett gott ben som jag har fått av min kompis Theo.
Dom hängde på våran dörr när vi kom hem igår! MUMS!

image311
Jag är en riktig hund så jag ligger på golvet och käkar! Inte som min Storasyster, ibland tror hon visst att hon är prinsessan på ärten eller nåt....  TACK Theo den va smasken! =)

Nu är det soffan igen som gäller!
Ha en bra kväll!
Tjo Hej!


Kommentarer
Malin

Snygg tröja och super fin örhängen, det är ju sådana jag har letat efter länge!! Ser ut som vovvarna trivs med mamma på jobbet!!=)

2008-05-12 @ 21:42:28
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0