Igår & Idag

Igår va jag LEDIG!  Redit sköönt.. dagen gick bara så himla fort!
Jag städade mellan 9.30 och 13.30.
Vid 14 tiden kom söta Martina hit och hjälpte mig att måla... eller hon gjorde nästan allt... flitig som hon var...
Tyvärr så glömde jag ju fota henna för hon hade färg ÖVERALLT verkligen, såg ut som en riktig målare ...
Hihi.. sötboll Tina! =)

Sen var DET DAGS... för gympapassen med Mailn som hon tjatat på mig om i flera månader. Så igår följde jag äntligen med henne och tränad som man är passade vi på att ta två pass i rad! *hahaha*
Jag klarade det galant måste jag säga trots min ikke så vältränade kropp. =)
Jag kännde mig riktigt trött i kroppen efteråt. Sköönt och idag har jag träningsvärk i rygg och armar men det är ändå inte så farligt som jag trodde... men det får man väl tack lilla Kobbi för!

Precis kommit från jobbet och nu ska jag vila i soffan en stund sen halv fem ska jag få massage och efter det ska jag ut och rida en sväng på Kobbi om han är någorlunda OK. Har inte varit där sen i Söndags.. känns jobbigt...
Men men... sen hem och sova och upp i morgon till doktorn för han ska skriva en remiss till mig till ögonkliniken.
Ser verkligen UR USELT med mitt vänstra öga! Får väl bli grasögon eller nåt.... :/

Nä nu ska det vilas och mysas med djurparken här hemma!  =)

Hej Hopp!


Kommentarer
Anonym

Tävling! Tävling! Tävling!

Kika in hos apapaya.blogg.se
(inte så många tävlande än, STOR chans att vinna)

2008-05-21 @ 13:33:51
Katta

Allt bra med dig?
Ha en bra dag!

2008-05-21 @ 13:36:13
URL: http://fakkors.blogg.se
Frida

Hej! Var med i min tävling och tävla om en valfri parfym för 400 kr! :)

Ha det bra!

2008-05-21 @ 13:39:58
URL: http://Fluffad.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0