Kan inte sluta tänka på dej!

Då va det söndag!
Idag har jag jobbat! Trött som bara den somnade ändå halv tio i soffan igår. Jag och Anders skulle titta på en Beckfilm men jag kände mig så trött. Musten gick ur mig i Fredags efter vi sagt adjö till Diva!
Jag orkar ingenting längre. Vill bara sova! Kan inte sluta tänka på henne...
Fina Diva!

(Bild på hennes gravplats ligger i förra inlägget om ni vill se!)

Vi kämpar dock vidare med sorg i våra hjärtan men tungt är det........

Efter jobbet körde jag till stallet och red lite på Kobbi, han mår inte heller bra. Fick en ny sorts medicin som jag ska prova på honom i 1 vecka till. Fungerar inte den heller blir han insatt på kortison och blir han då fortfarande inte bra måste jag ta ett farväl av honom också. Livet är tufft nu och vad som än går emot mig har jag inga krafter kvar att hantera dem. Jag orkar inte mer nu... inte min älskade Kobbi oxå snälla snälla låt honom blir frisk!

Igår rev Anders & Emil ner lite utav väggen i vårat vardagsrum. Vi skulle ju riva den men nu vet jag inte längre. Kanske man ska låta den vara som den är. Jag tyckter det ser skit snyggt ut så med en tegelvägg mitt inne i huset! =) Men Anders vill riva lite av den för att få runt värmen bättre i huset. Så vi får väl göra det tyvärr... Men jag älskar den som den är... VAD TYCKER NI?

Bild före: ( Dock inte ur samma vinkel tyvärr men ni ser trappan här.......
image318

Bild efter: ..... på denna bilden är trappan längst ner till vänster! Så ni kan ju tänka hur det såg ut i alla fall.. En slät vägg över hela tegelväggen. )
image319

Jag är förälskad så är det bara.. tänk vad snyggt med en bänkskiva där fönstret sitter så det blir som en bar in i köket. Fast fönstret ska öppnas upp lite till. Och en Tv bara rakt på tegelväggen brevid fönstret. Så blir det både TV rum och "festrum" ... COOLT det kommer bli... =)

Nu ska jag gå och mys med mina vovvar! Har knappt varit hemma idag!
C- YOU!

(OCH FÖRLÅT MALIN LOVAR PÅ TISDAG! Men du måste rädda mig om jag dör! =) *Puss*)


Kommentarer
Kikki

jag tycker ni ska behålla tegeleväggen men visst kan det bli bra om man tar bortlite av den så blir det öppnare in till matsalen. coolt med fönster in till köket! vi får kommer och hälsa på en dag snart, ni var ju inte hemma sist ;)

2008-05-18 @ 19:33:15
URL: http://www.theotilda.blogg.se
Malin

Häftigt det med teglet!!
Det är lugnt med det med gympan Catrin, jag gick inte heller...=)(hihi)
Jag kommer nog inte hinna hem efter skolan i morgon, så jag kommer att bli upphämtat på stationen i Lund av min mamma. Men du kan ju ändå åka hem till mig och ställa bilen där, så hämtar min mamma dig innan hon hämtar mig och pappa(han kommer också direkt från jobbet) på stationen. Ta med så att du kan duscha efteråt,om du vill, det gör alltid vi. Ses i morgon!!=) pusssss

2008-05-19 @ 18:12:28
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0