Regn.Regn.Regn & Regn

Måndag snart dags att jobba! 13-20.30 idag! Men kvällen blir lugn för mellan 18-20 ska vi käka smörgåstårta på jobbet MUMS! =)

Jag som skulle sola idag så vaknar man av att regnet öser ner! SUCK Varför solade jag inte igår??
Har så jäkla mycket man vill göra här hemma så man hinner inte med något annat knappt!

Hoppas i alla fall det blir bra väder på Tisdag eller Onsdag för då ska jag till Järavallen med Myran & Siri. Hinner knappt med dom heller just nu det är så mycket med allt annat!

Nu ska jag käka frulle!
Ha de bra i regnet!





Kommentarer
Kikki

Hör av dig om du vill ha sällskap på järavallen, theo hade behövt springa av sig litta. Blir inga
rundor men honom direkt när man har lillan här hemma nu!

2008-05-26 @ 12:20:33
URL: http://www.theotilda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0