Såhär är det just nu....

Idag har jag varit ute HELA dagen! Fixat i trädgården och ändå är knappt halva klar.. Haha ja vi har en ganska så stor trädgård. =) Gick ut klockan 10.30 i morse och gick in igen vid 17.30 så lite han jag med i alla fall!

Myran och Siri va också ute och lekte men efter ett tag fick dom gå in för Myran får för sig att rymma i mellan åt och det vill jag inte!

Buster mår bättre igen, trodde allvarligt att han skulle ha dött i natt för han såg inte alls bra ut igår kväll. Men nu är han pigg igen. Vet inte om han fått i sej något konstigt. Han låg hos mig under filten igår kväll i soffan. Lilla söta buster!

Kobbi är fortfarande sjuk och jag kommer inte sälja honom. Han ska få sommaren på sig att tillfriskna och gör han inte det finns bara en utväg! =( Jätte sorligt och det tynger mitt hjärna att gå och tänka på det hela tiden. Men jag kan bara inte släppa det! Att allt bara kunde gå så snett när jag hade hittat en super bra köpare och allt va praktiskt taget klart. Det känns jobbigt och jag vet inte hur jag ska stå ut att gå oventande en hel sommar..... =(

Här hemma i huset har det inte hänt så jätte mycket invändigt än.
Vi har målat "hallen" där uppe och ner i trappan så där är det klart. Nu väntar vi på lite hjälp som vi kommer få i slutet på Maj innan dess finns inte så mycket att göra! Men det kommer blir GRYMT snyggt när det är klart.
Vi har riktigt bra planer. Bilder kommer sen när det är klart! =)

Så länge kan jag lägga ut bilden hur det blev på ovanvåningen efter målningen. Lite skilland i alla fall ..... =)
FÖRE:

EFTER:



Nu väntar vi på våra resåbottnar till sängen så vi ska kunna sova nere i vårat sovrum just nu sover vi uppe i det blivande gästrummet! Hoppas vi snart får dom jag vill fixa till i sovrummet nu och hänga upp gardiner och lägga på mitt nya sängöverkast med alla turkosa kuddar. =)

Bild på sängen:



Nu ska jag faktiskt lägga mig i soffan för jag är JÄTTE trött!


Ha en bra kväll!
Hej Svejs!



Kommentarer
Malin

Va tråkigt det med Kobbi=(.....Va fint det blev där uppe!! Nu är du väll brun och fin eftersom du har vatt ute hela dagen i solen? Pusssss

2008-05-06 @ 19:56:59
URL: http://www.witte.blogg.se
Annie

Oj vilket mysigt hus ni har skaffat er. Det ser ut som rena drömmen.Hörde om Kobbi men jag har inte hört riktig vad som fattas honom. en av Ericas ponnier hade också problem med andning .Hon blev alltid jätte bra på betet men vi löste problemet.
Hon fick stå i lösdrift äta ensilage och Dodson-Horells foder den utan havre som inehåller vitlök. Det hjälpte mycket. Hoppas det löser sej.
Kram Annie

2008-05-07 @ 10:11:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0