Ska det aldrig ta slut?

När ska allt skit ta slut?
Jag orkar inte mer nu, och jag menar det jag orkar inte mer!
Mitt tålamod = NOLL, allt känns fan fan fan ......

Idag fick Cissi besked, det finns inget mer att göra för Diva nu.
Hon ska avlivas!

Cissi sa till mig när/om hon skulle få de beskedet skulle hon direkt köra till djuraffären och köpa tuggben och godis till Diva. Hon skulle få allt en hund igentligen ska få som Diva inte kunnat få pga. sin sjukdom. Hon har ätit en sorts mat i 2 år och inte fått röra någont annt för hon får stora utslag på hela kroppen.
Så idag fick Cissi med sig en kur pencilin som skulle räcka i någon vecka för att lindra Divas symtom.
och under denna veckan ska hon ta beslutet när hon ska avlivas. Vetrinärerna kommer hem och gör det i trädgården så hon får somna in lungt och stilla i sin hemmamiljö eftersom hon verkligen HATAR att vara hos vetrinären.
Älskade Diva och Älskade Cissi!
Önskar jag kunde trolla just nu!


Cissi vill att jag ska vara med när hon ska få sprutan, jag vet inte hur jag ska klara det om jag ens klarar det.
Men jag måste det är min syster och jag vill göra allt för henne!
Tårarna bara rinner och det känns så hemskt, fruktansvärt, det går inte att förklara i ord allt är hopplöst!
i denna stund undrar man varför man skaffat sig så många djur!
Men dom ger en också ett undebart liv under tiden dom finns hos en!

image312

Kobbi ska få sin första kortisonbehandling på Fredag sen är det bara att vänta och se om han kommer bli frisk!
10.000 kr har jag nu lagt ut på hans behandlingar och inte ett skit har hänt! =(
Om han kommer bli frisk får jag reda på innan denna månaden är slut.
Nu är det bara att vänta!



Nu ska det klippas klor.... här är några stycken att välja mellan!
HEJDÅ





Kommentarer
Kikki

Stackars Diva men snart kommer hon slippa lida! Hon kommer få det jätte bra och kunna äta, springa och busa var som helst och hur mycket som helst! Ett riktigt härligt hundliv i hundhimmelen.

Tråkigt med Kobbi, hoppas medicinen hjälper!
Ledig onsdagsförmiddag?? jag e, om vi ska ta en sväng med hundarna!
Kram

2008-05-15 @ 09:17:11
URL: http://www.theo06.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0