Solen är stark minsan!

En solig dag och jag har BRÄNT mig AJ AJ AJ!

Låg och solade i trädgården i 3 timmar idag. Härligt, men inte tänklte jag att solen skulle ta så himla mycket.
Efter dom 3 timmarna gick jag in för att kolla mig i spegeln, det hade nämligen börjat klia på mitt bröst och min hals...
SHIT MY BRITT ........   Röd som en kräfta va jag. Hoppas det snart blir brun färg i stället! =)

I Kväll va jag och älsklingen på Center Syd inte en människa knappt. Jag köpte en T-shirt och nya nylonstrumpor.
Anders köpte nya skor och 5:e delen på Sopranos boxen.
Sen körde vi inom Willy där köpte vi TONVIS med GODIS!

En halvfull godispåse
2 Choklad
Vars en glass


Och allt detta ska jag kränga nu när jag ska titta på Top Model! Väldigt passande .... Eller HUR!!!??

Usch jag kommer nog må riktigt dåligt sen, men gott ska det bli! =)

Hej Hopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0