Tidsoptimisten Catrin!

Lite solande blev det idag också! =) Jag är besatt av SOLEN! Nästa vecka ska jag jobba ganska mycket så nu måste jag passa på att njuta utav dom 3 sista semsterdagarna!!!


I fm. va jag Myran & Siri i Järavallen där vi träffade Kikki & Theo. Gick en runda där i skogen mysigt!
Tidsoptimist som jag är trodde jag att jag skulle hinna städa till Buster, tömma kattlådan och hinna packa in oss i bilen på 10 minuter MEN det gick inte så vi va lite sena dit och därför glömde jag också kameran så inga bilder blev det heller! =( Ja, sån är jag! Tror att tiden väntar snällt på mig... men fel har jag VARJE GÅNG!

Körde sedan ut till Dalby och red en runda på Kobbi. Ni anar inte hur HÄRLIGT det är att få komma upp på hästryggen. Man glömmer allt annat och stressen bara försvinner bort för ett tag. Det är underbart! och fint väder va det också, igentligen för varmt för att rida men jag skrittade bara en liten sväng för Kobbis skull. Han ville så gärna ut! Älskade Kobbi!

Nu tror jag tidsoptimisten är igång igen, om 2 timmar kommer mamma och pappa hit och dricker kaffe och ska äta tårta som jag nu ska köra och köpa. Bara det att jag ska hinna städa och duscha och laga mat oxå!
HERRE GUD .... nu måste jag nog börja skärpa mig! =)

See you! =)


Kommentarer
Kikki

Hihi!! Tack för en trevlig runda idag, det får vi göra oftare. Även bra lösträning för Theo!

2008-05-09 @ 18:04:55
URL: http://www.theo06.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0