Allt möjligt...

Idag har jag & Martina varit på Center syd och shoppat!
Efter allt mitt slit på jobbet unnade jag mej lite nya kläder,
allt köpte jag på New Yorkers!

Såhär ser det ut:



Ett par Jenas, har ju bara 16 par sen innan! ;)
En super söt klänning i flanell tyg!
Och lite snygga, SÅ KLART ROSA underkläder! =)


Igår va jag och Anders och hanlade lite mat på Maxi!
Såhär glada blev våra älskade familjemedlemmar när vi kom hem...

mmm.. vad har ni till oss då undrar Myran!?


Alla va JÄTTE hungriga! =)


Husse & Snuse myser!


Gissa rasen!
-Kinesisk nakenhund med kläder eller??

Fick denna overallen av Kikki! den va lite för liten till Siri! Myran får nog ha den i stället! =)

Nu ska jag läma My & Siri hos "mormor & morfar" dom ska va där hemma och
mysa med "kusin" Kummin och tant Gnistan och katten Fritz tills i morgon för husse och matte ska ut
och svira lite i kväll! =)

Ha en skön fredag alla!
OCH GLÖM NU INTE RÖSTA PÅ UNDERBARA KEVIN i kväll! =)

PUSS PUSS PUSS!



Kommentarer
Kikki

jätte söt klänning!!

2008-11-28 @ 19:10:42
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0