En ledig dag för mej ser ut såhär!

Idag har jag

Gymmat med Martina! Nu kan vi till och med börja lägga på lite vikter på träningmaskinerna! GRYMT!
Vi ska bli redit snygga & starka till Sommaren -09, eller hur gumman? =)

Efter gymmet körde jag, My & Siri till Theo & Tilda och släppte ut som på en liten kissning i trädgården!
Alla vovvar busade! Så fiina!

Sen körde vi till stallet, My & Siri väntade i bilen medans jag longerade Kobbi i paddocken. Han va genomsvettig efteråt.
Körde ganska mycket med honom för han ska veta vem som bestämmer! =)

Va hemma igen vid 15.30 lade mej i soffan och vilade va såå jäkla trött!. Jenny ringde och vi bestämde en dag vi ska se Hipp Hipp 500! Ska bli kul!

Nu ska jag dricka mitt kaffe!
(Jag är inte lika duktig som Tanja, tyvärr har jag fortfarande den lasten kvar!) =)

Puss & Kram!


Kommentarer
Katja

Så duktig du är, blir helt avundsjuk på din energi :) Du har ju fått massor gjort idag!!

2008-11-17 @ 21:10:01
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Kikki

Hitta den på vila på center syd :)

2008-11-19 @ 16:57:42
URL: http://www.theotilda.blogg.e


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0