En sköön dag...

Hej!

Idag hade jag en tjej som va och provred Kobbi! Det gick jätte bra och nu ska hon hjälpa mej med honom!
Känns skönt, för ibland är det svårt att få tiden att räcka till!
Osså har jag ju Kikki oxå.. massa hjälp! =) TOPPEN!

Träffade Martina på gymmet klockan 14.30. Vi snackade mest och gymmade mindre.. =)
Jaja det får jag väl ta igen nästa gång det är dags!
Martinas mobil ringde precis när vi skulle sticka ifrån gymmet.. det va från hennes jobb hon hade glömt att hon skulle jobba kväll och hon som hade planerat att åka hem till sin mamma och äta middag! Tyckte så SYND OM HENNE!

Jag körde hem och duschade och väl hemma vid 16 tiden kom jag på SHIT jag har inte ens hunnit äta frukost idag!
Inte ätit ett skit på hela dagen! IKKE bra de!

Körde sen hem till ma & pa Annika kom med Kummin och Latte vid 18-tiden.
FY ... va dom är fina! JAG VILL HA EN FINSK LAPPHUND!
Nu ska jag tjata örenen av Anders i kväll! =)

Ibalnd undrar jag VARFÖR man ska vara sån djurvän??? Jag vill ju ha alla djur som finns! Jag ÄLSKAR djur!
Men man hinner ju inte med det tyvärr! Blir jag rik någon gång ska jag har så mycket djur att vi måste bo på världens största gård! =) Och ALLA djur ska få det lika bra! =) Tror ni den drömmen slår in eller???


Nu kommer Anders och tjatar att jag ska komma och titta på hans nya musiksystem som han köpt idag så jag får väl snällt gå och göra det då! =)

(Tyvätt glömde jag kameran med bilderna på voffsen hos ma & pa.) Men dom kommer i morgon eller övermorgon! Så håll ut! )

Puss Puss på er!



Kommentarer
Katja

Kul att det verkat ha fungerat bra mellan alla hundar? Hur gammal är vovven Cissi ska ha?



Nån film på min vackra toadans lär det aldrig bli, för allas bästa ;)

2008-11-12 @ 23:29:37
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Jessica

Får hon lov att hjälpa dig gratis?? ;)

2008-11-13 @ 07:27:50
URL: http://poison1982.blogg.se/
Jessica

Det är ju en överenskommelse mellan er. Det finns ju dem dårar som betalar för att få rida så då kan man ju utnyttja de ;) ... Själv kommer jag aldrig göra det igen, det finns dem som nöjer sig med att deras häst får extra motion och kanske att man mockar åt dem nån gång :)

2008-11-13 @ 11:10:41
URL: http://poison1982.blogg.se/
Annika

Ja varför tycker man så mycket om djur. Det är dyrt jobbigt och smutsigt.... men helt underbart. Jag tror det kommer att funka jätte bra med Kummin. Hon är världens snällaste. Kummin blir två år i December.Stackars Anders som ska få öronen av tjatade. det kommer valpar lite längre fram också =)

2008-11-13 @ 14:10:04
URL: http://home.no.net/tracks


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0