Gymmat & Solat!

JAHAPP.... My & Siri hade visst redan bloggat idá! ;)
MEN jag bloggar IGEN..!??!!!


Då va man hemkommen från träningen. Det blev benens tur denna gång!
Jag blir starkare och starkare och det känns UNDERBART!
Min rumpa är det stor skillnad på... (om ni nu vill veta?? HAHA)
Till och med kan man se en liiiten muskel om jag spänner armen!
Jag är såå stolt.. Starkare och framför allt SNYGGARE ska jag bli! =)


Bild från google.se

Efter gymmet solade vi (Martina va oxå med och träna!) solarie!
Det va sjuukt skönt ska jag berätta!
lite ljus och färg skadar inte såhär års! =)


Bild från google.se

Nu ska jag duscha... luktar lagom ILLA just nu!


TJAOO!


Kommentarer
Kikk

skulle osså vilja sola, luktar så gott när huden luktar bränd!

2008-11-19 @ 22:06:28
URL: http://theotilda.blogg.se/
Catrin

haha! Ja det är en speciell doft! Men gott vet i tusan om det luktar! =) Mest svett och räligt! =)

Då får följa med mig en dag så kan vi sola! =)

2008-11-20 @ 21:25:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0