NYTT JOBB...

JAG HAR FÅTT NYTT JOBB! =)

Nästan i alla fall... ! =) Va på Intervju idag hs mina "gammla" chef.
Hon ville gärna ha med mig på sitt nya äldreboende hon ska starta upp i Lund!
Hon ska höra av sej om ca 2 veckor igen då ska jag skriva på anställningsbevisen!

JAG ÄR SÅ GLAD! =)




-------------------------------------------------------------

På jobbet idag har jag julpyntat till dom gammla. Dom tyckte det blev jätte fint! =)
Samtidigt som jag pyntade satte jag på julmusik så medans jag pyntade satt en dam och sjöng för mej!
SÅ Gullig! Man blir ju så glad!

Julpynta ska jag göra här hemma i morgon för då är jag
LEDIG!
(Fattar knappt det själv!)

Men jag ska även hinna med att:
SHOPPA!
Träna
Rida

Sen på kvällen ska jag Martina, Jenny (+2 av Jennys kompisar) & Cissi  vara hos Jenny och kolla på IDOL,
spela Singstar och äta smårgåstårta.. sen ska vi ut till och dansa på Slagthuset!
Ska bli jätte kul!

Nu ska jag skriva klart min shoppinglista!
Ingen mat hemma varken till oss eller till My & Siri så i kväll ska vi handla på MAXI för omväxlingskull tänkte jag!


Lev väl!
Puss!




Kommentarer
Katja

Åh vad kul!!! Stort grattis till nya jobbet! Kramar

2008-11-27 @ 19:45:52
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Bella

Grattis vännen :)

2008-11-27 @ 22:18:24
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Catrin

TACK Bella & Katja! =)

2008-11-28 @ 14:37:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0