Så arg på mej själv!

Stressade iväg till hästen i vanlig ordning i f.m för att jag skulle vara hos sjukgymnasten 12.30.
Faan tänkte jag när jag stod där och mockade jag skulle behöva rida och idag är det fint väder och allt.
MEN det va inget jag hann ... (trodde jag!)

Körde in till Lund parkerade bilen lade pengar på P-automaten,
gick till sjukgymnasten stod där och ringde på dörren flera gånger....
Ingen öppnade!
Nähä tänkte jag de va konstigt!! Då insåg jag att hennes cykel inte stod där....
NÄÄÄ... snälla säg INTE att jag tagit fel på dagarna...
upp med mobilen letade fram sms:et jag fått... där står det...

Torsdag 20:e kl:12.30 är du Väkommen!

HELVETE rent ut sagt!
Kört HELA vägen in till Lund slösat bensin och pengar i den jäkla P-automaten!
Ja va skulle jag göra?? Kunde ju inte precis sitta i Lund och vänta till halv fyra för att sen köra till jobbet!
Så jag fick ju köra hem igen!
*SUCK*
Ibalnd blir jag bara så ARG på mej själv!
Jag är jämt stressad, kommer snart få en hjärtinfarkt eller nåt!

grrrr... vilken dålig dag!



Nu ska jag My & Siri snart köra och jobba i alla fall!
Hoppas eran dag varit bättre än min!




Kommentarer
Katja

Gah vad irriterande!! Förstår att du blev sur, inte kul att ha stressat i onödan =( Hoppas att resten av dagen blev bättre! Kram

2008-11-13 @ 16:04:07
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0