SÅÅÅÅ ROLIGT! =)

Får man svära så gör jag det NU för FY FAN va roligt jag hade det igår! =)
Jag, Cissi, Martina körde hem till Jenny på förfest där Jennys två kompisar också va Linda & Camilla!?
(Jag och namn är  ett katostofalt problem!) I vilket fall super trevliga tjejer!
Hos Jenny åt vi en god smörgåstårta och förfestade och hade det super kul!
Sedan bar det av till Malmö, tyvärr kunde inte Jenny följa med för hon skulle jobba idag.. =(
Vi va ganska tidiga i Malmö så vi gick in på nån gata där vi stod längst kanalen i Mamlö och fortsatte våran förfest tills det va dags att bege sej till Salgthuset!

Väl där träffade vi Anders, Björn, Björk, Nicklas och en annan nisse från Anders jobb! =)
Dansade heela natten nästa... Det va SJUKLIGT längesedan jag hade så roligt på Salgthuset ska jag säga!
Det va så kul att vara ute och festa med sin älskade pojke för en gång skull! =)

Här kommer bilder från kvällen i alla fall!











Här kommer några bilder till tagna med mobil så därför så dåliga!... TYVÄRR!!!!








OCH EN SAK TILL.... TACKA GUD att Johan Palm fick lämna idol igår!
Nu kommer våran IDOL-kväll blir TOPPEN! =)

Allt för mej!
Hejs!


Kommentarer
Jenny

Va kul att ni hade kul där inne!! synd jag inte kunde följa med.. själv var jag sjuuuk trött i morse när klockan ringde 05.30.. Den andre tjejen heter Josse;) Men jag ser inga bilder :( Puss på dej!!!

2008-11-29 @ 21:23:21
Catrin

Jenny: Nä jag vet bloggen bara klyddar dom är sparade men syns ändå inte! Skumt! humm... Sorry jag inte kom ivkäll men e såå trött.. och vovvarna med! Vi får ses snart igen! =) Puss!

2008-11-29 @ 21:38:12
Katja

Låter som en riktigt kul kväll!! Håller med dig, det var helt klart bra att Johan åkte ur idol. Ha en fortsatt härlig helg! Kramar

2008-11-30 @ 01:26:04
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Jenny

ännu en skitful bild på mej!!! ;) Ser ut som ni hade kul iallafall! jaja det e lugnt, va ju själv jättetrött! men men vi ses ju på torsdag, 500!! puss

2008-11-30 @ 14:25:03
Jessica

Tyckte det var synd att Johan åkte, jag skulle bli överlycklig om Alice rök ur tävlingen

2008-12-04 @ 22:08:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0