Sjuktider är på väg....

Vi har haft möte på jobbet heela dagen! Har inte jobbat på AVD. alls idag, känns skumt!
I alla fall jag blev inte uppsagd idag vilket jag trodde..
men hade jag blivit det hade det inte gjort nåt vill ändån inte jobba kvar så de så!


Min pappa har blivit opererad för gallsten i Landskorna idag. Ringde precis uppvaken och han skulle vara tillbaka på avdelningen vid 18-tiden så jag och Anders ska köra och hälsa på honom om ett litet tag!

Min syster hade fått värsta halsflussen och hade fått sova hos mamma i natt. 40 garders feber och hon kunde inte svälja så ont hon hade. Jag lider med henne jag har haft halsfluss MÅNGA gånger och det är inte kul.
Både hon och jag har alltid varit känsliga för det, så man vet ju vad man kan vänta sej sen när man skaffar barn!
Usch ja det är IKKE kul att vara sjuk!
Hoppas dock jag inte blir det, umgicks trots allt med syrran igår! :S

Nu är det dags att hälsa på papsen!!

Hej på er!


Kommentarer
Jessica Jönsson

Vi ska gifta oss den 17 juni 2012. Så där e några år kvar ;)

2008-11-06 @ 14:33:44
URL: http://poison1982.blogg.se/
Katja

Hoppas att Steve mår bra efter operationen? och att du slipper halsfluss, minns att ni hade det ganska ofta när vi var yngre. Jobbigt =(

2008-11-06 @ 17:35:55
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0