Träningvärken kommer så sakta....

Idag har jag STÄDAT hela huset!

Sen tog jag och Kobbi en tur i skogen, det va underbart väder idag, aldeles vindstilla och 12 grader varmt.

I kväll va jag och tränade på gymmet,
Jag är faktiskt lite STOLT för jag har redan lyckats öka vikterna mellan 1-5kg.
Nu ska jag KÄMPA vidare så man kan vara snygg till sommaren -09! =)


Nu ska jag lägga mej i soffan igen... träningvärken börjar redan komma!
AJAJAJ!

ÖNSKAR Kikki & Tilda LYCKA TILL på Mamlö Valp i morgon!


Bild lånad av: www.theotilda.blogg.se

Ha en skön kväll!
C-YA!



Kommentarer
Katja

Så härligt vintrigt det blivit här inne :). Super mys att kunna elda nu kan jag tro (men jag tror att jag hade blivit för varm, just nu är allt för varmt känns det som :)). Ta hand om er! Kramar

2008-11-09 @ 01:41:08
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0