Ännu en dag har gått....

En LEDIG dag och jag har knappt hunnit vara hemma!
I morse va jag ute i stallet och red den låång skrittrunda i skogen. Mysig trots att det duggregnade lite grann!

Sen körde jag hem för att duscha sen vidare till min sjukgymnast. Riktigt skönt att få behandling idag jag har haft så ont i ryggen nu några dagar.

Klockan 15.45 va jag hemma hos ma & pa snackade lite med dom och åt lite. Cissi kom in och kvart i fem då körde vi hem till
 Annika och tittade på hennes FINA hundar. (Finsk Lapphund) Cissi ska ha en sådan och jag vill men det går nog inte igenom med mannen här i huset! =(

Såhär ser rasen ut:


Bilden är tagen från:  www.google.se

Efter besöket hos Annika körde jag hem för Jenny & Joackim kom på besök!
Dom hade Baci (hunden) med sig, Jenny hade fått låna ett halsband av Kikki där man trycker på en knapp så sprutar det upp vatten (tror jag det är) i ansiktet på hunden för att lära dom att lyssna bättre! Det fungerade verkligen SKIT bra och Baci va helt lugn. Tänk va det finns påhittiga människor som hittar på allt möjligt!

En bild här på Baci dock ej från idag!


TACK Jenny och Jocke för en mumsig efterrätt och kul sällskap!

Nu ska jag SOVA!
Jobb i morgon.. och jag kanske blir uppsagd då....!?!? (Dom ska nämligen minska på personalen.)

Ha det bäst!
Natti Natt!



Kommentarer
Katja

Ojdå det hoppas jag inte att du blir, även om du vill byta jobb så är det kul att kunna välja det själv och inte bli tvingad till det!



Låter som om du haft fullt upp hela dagen, kul :)

2008-11-05 @ 00:17:36
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0