En tripp till Småland och hälsa på Agda!

Hemma igen efter en tur till Småland!
2 timmars bilresa dit.. usch det är jobbigt att åka bil så länge man får ont överallt.

Va i alla fall JÄTTE underbart att träffa gammlamormor Agda!
Hon är så go!
Här kommer lite bilder.....


Min 102 åriga gammlamormor med sin favorit Myran i sitt knä! =)


Cissi & Siri


Myran & Gustav (Mormors katt) =)


G.mormor bor på ett ålderdomshem, hon har en altandörr ut där hon har DENNA utsikten!
Kan det bli finare! Så vill jag också ha det när jag blir gammal! =)
Då blir det nog att flytta till Småland för det finns INTE här nere i Skåne!
UNDERBAR utsikt!


Syster Cissi & Jag i bilen på väg hem!
TRÖTTA!

Detta va allt för mej!
Ha en bra kväll!
Hejs!






Kommentarer
Bella

Man får nog kolla i sista minuten, tyvärr.. Typ när trejan åker ut. Då kan vi nog boka biljetter.. Finalen är i december så det är ett tag till, å då vet vi mer :). F*n va kul om han e kvar.. hihi

2008-10-25 @ 21:06:34
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Bella

Har du lust så lägg till mej på msn:[email protected]



Kram

2008-10-25 @ 23:58:13
URL: http://bellakrille.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0