Hämta mina galsögon!

Kunde inte somna igår kväll!
Låg och spelade tetris på mobilen.. klockan 2 kunde jag äntligen somna!
Kan bero på att jag sov till klockan 11.00 igår och att jag drack kaffe för sent på kvällen.

Jag kom upp idag i alla fall.
Nu ska jag äta frukost sen ska jag till Ceneter Syd och hämta mina galsögon....
DYYYRT!

Efter det ska jag till jobbet på möte.
Sen hem till min Syster, jag ska få en jacka av henne om inte passar henne längre.
Bra med syskon! =)

Nu måste jag bege mej ut i köket alla djuren måste oxå ha sin frukost!
Bilder och uppdateringar på dagen kommer i kväll!

TJAOO!


Kommentarer
Sandra

Haha jag hade kanske inte tänkt be henne att smsa och förklara vägen ;) Menade mer innan hehe. Jasså, hon ska klippa din lugg med? :P

2008-10-16 @ 18:14:39
URL: http://sandypaprika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0