Home....

Nu é Anders och hämtar Kinesmat till oss i Kävlinge! ... mmmmm.. så gott!

Själv kom jag hem från stallet för bara en liten stund sedan. Red ut i skogen en pytte sväng för att testa sadlen.
Den är UBER skön att rida i men jag är osäker på om den passar honom sådär jätte bra! Vill ju inte att han ska få ont i ryggen min polle häst!

Red förbi Kikki´s hus och fick mej en rejäl utskällning av Theo. Dom va ute i trädgården och lekte.
Men när jag sa hans namn blev han lite ställd verkade det som! =)

Vilket underbart väder det blev nu i kväll förresten! Riktgt mysig höst väder!
Så när jag kom hem va jag tvungen att gå en liten promenix med mina sötnosar Myran & Siri!

Nä nu e det matdags för både djur och människor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0