optikern

Kom precis hem från optikern har beställt ett par glasögon för 6 000:- SÅ dyrt men dom va skit snygga så som ska användas. Satt inne hos Optikerkillen i 1 timme! Han va rätt så flörtig frågade typ allt om mej... PINSAMT ville typ bara gå men det kunde jag ju inte! JAJA han va trevlig och KUNNIG det gjorde att jag stannade kvar! =)

Han lurade väl mej men skit samma jag e nöjd med mina nya brillor! =)

I kväll ska Anders ut med jobbet!
Jenny kommer hit och vi ska ha mys kväll för oss själva när grabbsen e ute och svirar! =)

Vi ska käka pommes och fläskfilé.
Sen blir det lite grönsaker och dippa framför TV:n men för ska vi lämna killarna i big city Malmö!

Måste laga mat nu!
Ha en trevlig kväll allesamman!

Puss Puss



Kommentarer
Kikki

Åh grönsaker och dippa äter jag alldeles för sällan, sjlälv blir det choklad ikväll :)

2008-10-03 @ 19:14:08
Malin

he, he, det är klart att jag menar "Jeppe" bestämmer!!

Va ska ni hitta på i kväll??=) Ska du jobba?

Pusssss

2008-10-04 @ 14:53:49
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0